Obchodné podmienky
Eurokozmetika.sk ako elektronický obchod nevie zrealizovať predaj LR produktov od 1.7.2022, kde sa zmenili obchodné podmienky spoločnosti LR Health and Beauty. Stránky eurokozmetika.sk plnia iba informačný charakter. Pre objednanie produktov sa môžte odkázať na LR partnera alebo na oficiálnej stránke LR-slovak.com
Na základe nového zákona GDPR eshop Eurokozmetika vypracoval vnútornú smernicu, kde sa zaviazal, že Vaše osobné údaje budú použité iba na realizáciu Vašej objednávky, teda realizáciu kúpno-predajnej zmluvy. Po realizácii objednávky bude Vaše telefónne číslo rovnako aj dodacia adresa z našej databázy odstránené. Venujte pozornosť checkboxu ohľadom dotazníka pre Heureku pri objednávke v košíku (jedná sa o nepovinné zaškrtnutie), ktoré dosť napomáha pri hodnotení Eurokozmetiky, ďalej pri napredovaní eshopu Eurokozmetika, ale aj informovanosti ostatných budúcich a verných zákazníkov eshopu Eurokozmetika.
Ďalšie informácie o právach a povinnostiach nájdete nižšie v obchodných podmienkach. Ďakujeme za pozornosť a prajeme príjemné nakupovanie :)
Obchodné podmienky
Obchodné podmienky elektronického obchodu Eurokozmetika.sk
1. Všeobecné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Eurokozmetika.sk stanovujú a upravujú obchodné podmienky medzi:
1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Eurokozmetika.sk, ktorým je: Eurokozmetika s.r.o. v likvidácii, Komenského 461/10 zapísaná v OR Okresného súdu Prešov, Oddiel: s.r.o., Vložka: 421575/P, 089 01 Svidník, IČO: 53757254, DIČ: 2121488644, Telefón: 0915909502, Email: kozmetikaeuro@gmail.com
2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode Eurokozmetika.sk je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá zadá objednávku na tovar alebo službu jedným zo spôsobom uvedených v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
1.1 Objednávka a kúpna zmluva
1. Objednávka
Objednávkou sa rozumie každé zadanie objednávky jedným zo spôsobov uvedenými v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
2. Platná objednávka
Objednávka sa považuje za platnú pokiaľ boli predávajúcemu doručené všetky potrebné údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky (viď odsek XY Údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky ).
3. Návrh kúpnej zmluvy
Objednávka v procese zadávania je zároveň návrhom kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. K odoslaniu návrhu kúpnej zmluvy od kupujúceho smerom k predávajúcemu dochádza v momente záväzného potvrdenia resp. zadania objednávky jedným zo spôsobom uvedených v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
4. Akceptácia návrhu kúpnej zmluvy a kúpna zmluva
Akceptáciou návrhu kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy teda dochádza v momente potvrdenia prijatia úplne a správne vyplnenej a záväznej zadanej resp. odoslanej objednávky predávajúcim. O tomto je kupujúci informovaný elektronickou formou (e-mailom) zo strany prevádzkovateľa na emailovú adresu uvedenú kupujúcim v danej objednávke.
1.2 Spôsoby zadania objednávky
Objednávateľ si môže v internetovom obchode Eurokozmetika.sk objednať tovar nasledujúcimi spôsobmi:
a) On-line
Kupujúci si vyberie tovar a vloží ho do nákupného košíka. Kliknutím na svoj nákupný košík skontroluje tovar ako aj počty kusov tovaru v košíku. Následne vyplní svoje údaje a vyberie spôsob dopravy a platby. Potom finálne zadá objednávku záväzným potvrdením so súhlasom s obchodnými podmienkami Eurokozmetika.sk.
b) E-mailom
Pokiaľ Vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie on-line alebo sa rozhodnete že Vám tento spôsob nevyhovuje, môžete objednávku vytvoriť zaslaním e-mailu na našu e-mailovú adresu kozmetikaeuro@gmail.com Ide o pomerne prácny spôsob vyplnenia údajov, preto ho veľmi neodporúčame, ale ako kupujúci máte túto možnosť, pokiaľ by ste sa rozhodli ju využiť. Je nutné aby email obsahoval všetky údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky (viď odsek Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky) ako aj súhlas kupujúceho s obchodnými podmienkami kozmetikaeuro@gmail.com
c) Telefonicky
Pokiaľ Vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie on-line alebo sa rozhodnete že Vám tento spôsob nevyhovuje, môžete objednávku vytvoriť telefonicky na telefónnom čísle uvedenom v kontaktnom formulári. Ide o pomerne prácny spôsob telefonického nadiktovania údajov, preto ho veľmi neodporúčame, ale ako kupujúci máte túto možnosť, pokiaľ by ste sa rozhodli ju využiť. Je vhodné si ešte pred telefonátom zosumarizovať všetky potrebné údaje, ktoré budeme po Vás požadovať. (viď odsek 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky). Zmluva, ktorej náležitosti boli dohodnuté telefonicky je uzavretá, keď je vyjadrenie súhlasu spotrebiteľa s obsahom návrhu v písomnej forme doručené predávajúcemu.
1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky
Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu Vašej objednávky sú nasledovné:
- Objednávací tovar
- Počet kusov tovaru
- Názov tovaru (pre špecifický tovar aj farbu a veľkosť a ďalšie údaje, tak aby bolo jednoznačne rozlíšiteľné aký tovar si kupujúci objednáva)
- Kontaktné údaje
Meno │ Priezvisko │ Ulica Súpisné číslo │ PSČ │ Mesto │ Štát │ Telefón │ E-mail
- Firemné údaje
Poznámka: Je potrebné uviesť iba v prípade, ak nakupujete na firmu alebo živnosť.
Názov firmy │ IČO │ DIČ │ IČ DPH
- Fakturačnú adresu
- Dodaciu adresu
Poznámka: Ak je dodacia adresa iná ako fakturačná, je potrebné ju uviesť. V prípade neuvedenia dodacej adresy sa považuje že dodacia a fakturačná adresa sú totožné a balík bude odoslaný na fakturačnú adresu - Spôsob doručenia
- Spôsob platby
- Poznámku k objednávke
Poznámka: V prípade ak nám chcete niečo odkázať ohľadne objednávky. - Súhlas so spracovaním osobných údajov
Poznámka: Je potrebné uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu potrebnom pre interné spracovanie za účelom vybavenie zadanej objednávky, fakturácie a doručenia objednaného tovaru. - Súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom
2 Povinnosti kupujúceho
Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami kupujúci súhlasí so svojimi povinnosťami uvedenými nižšie:
1. Kupujúci súhlasí že objednávka tovaru a vznik kúpnej zmluvy je záväzný obchodný a právny akt
2. Kupujúci súhlasí s povinnosťou doručený tovar prevziať.
3. Kupujúci je povinný skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek porúch tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
4. Kupujúci je povinný za tovar zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v zmysle platobných podmienok platných v deň zadania resp. odoslania objednávky.
5. Kupujúci berie na vedomie, že objednávku je možné stornovať v zmysle odseku 10 Zrušenie resp. storno objednávky
6. Kupujúci súhlasí, že v prípade neprevzatia zásielky a následného vrátenia zásielky predávajúcemu je povinný uhradiť na účet predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške účtovaných prepravných nákladov na zaslanie zásielky a na jej vrátenie. Tento poplatok je zákazník povinný uhradiť predávajúcemu najneskôr do 30 dní. V prípade neuhradenia zmluvnej pokuty v stanovenej lehote, bude vymáhanie dlžnej sumy postúpené tretej strane.
7. Kupujúci súhlasí, že v prípade, ak si kupujúci objedná tovar z internetového obchodu Eurokozmetika.sk a dobierku si neprevezme, resp. dobierka sa vráti predávajúcemu internetového obchodu a kupujúci následne nekomunikuje o riešení predmetnej zásielky, má prevádzkovateľ obchodu Eurokozmetika.sk právo zverejniť jeho Meno, Priezvisko, Mesto, PSČ, Štát na webe na stránkach neserióznych zákazníkov – tzv. Čierna listina.
8. Vymazanie z čiernej listiny je možné až po vyriešení objednávky, resp. po uhradení zmluvnej pokuty
9. Kupujúci súhlasí že ak si bude priať opäť poslať tú istú neprevzatú zásielku je nutné zadať a odoslať ju ako novú objednávku
10. Kupujúci súhlasí, že v prípade novej objednávky od kupujúceho, ktorý v minulosti objednal tovar na dobierku a zásielka nebola prevzatá, resp. zásielka sa vrátila predávajúcemu a zároveň nebola uhradená zmluvná pokuta ako kompenzácia nákladov, ktoré vznikli prevádzkovateľovi s predmetnou neprevzatou zásielkou, si predávajúci vyhradzuje právo novú objednávku od takéhoto kupujúceho vybaviť iba v prípade, pokiaľ ju tento uhradí vopred platbou na účet predávajúceho. K celkovej sume objednávky budú pripočítané náklady resp. zmluvná pokuta za predchádzajúcu nevyzdvihnutú zásielku.
3 Povinnosti predávajúceho
Predávajúci sa zaväzuje k nasledovným povinnostiam uvedenými nižšie:
1. Predávajúci sa zaväzuje dodať druh množstvo tovaru, ktoré si kupujúci objednal pokiaľ je tento skladom alebo ho je ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho
2. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o nemožnosti dodať objednaný tovar, pokiaľ tento už nie je skladom alebo je ho ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho.
3. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o zmene množstva tovaru, pokiaľ tento už nie je skladom alebo je ho ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho.
4. Predávajúci sa zaväzuje v prípade takýchto zmien umožniť kupujúcemu storno objednávky bez poplatku a to aj v prípade oneskoreného storna.
5. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar do zákonnej lehoty ak daný tovar je možné dodať.
6. Predávajúci sa zaväzuje predávať tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
7. Predávajúci sa zaväzuje k tomu že zásielka bude vhodne a riadne zabalená tak, aby sa v maximálnej možnej miere vylúčilo poškodenie zásielky počas prepravy, avšak z dôvodu doručovania treťou stranou nie je možné sa tomu vždy vyhnúť.
8. Predávajúci sa zaväzuje pokiaľ je to možné zasielať tovar v pôvodných obaloch s výnimkou tovaru objednaného kupujúcim v menšom množstve ako je množstvo v balení určené a dodávané dodávateľom predávajúceho.
9. Predávajúci sa zaväzuje k tomu že zásielka bude vhodne a riadne zabalená tak, aby si zachovala poštové tajomstvo.
10. Predávajúci sa zaväzuje ku každej zásielke priložiť fyzickú verziu faktúry, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Faktúra je uložená vo vnútri zásielky.
Predávajúci nezodpovedá za nasledovné:
11. Predávajúci nezodpovedá za poškodenie zásielky zavinené dopravcom alebo poštou.
12. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené dopravcom alebo poštou.
13. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou kupujúceho alebo nesprávne dodanie tovaru na fakturačnú adresu pokiaľ kupujúci neuvedie, že dodacia adresa je iná ako fakturačná.
14. Predávajúci nezodpovedá za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu alebo dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok
15. Predávajúci nezodpovedá za výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar nezodpovedá jeho predstavám, prípadne si objednal iný tovar ako chcel, tak takýto tovar nemôže byť považovaný za oprávnenú reklamáciu. Tento tovar môže bez udania dôvodu vrátiť do 30. dní v zmysle odseku 13 Odstúpenie od zmluvy.
4 Ceny tovaru
Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné. Nie je účtovaný žiadny ďalší poplatok. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Minimálna hodnota objednávky je 5,00€.
výsledná cena na faktúre = cena tovaru + poštovné a balné
Bežné zľavy sú už zarátané v cene tovaru, ale cena na faktúre sa ešte môže o špeciálne typy individuálnych zliav, ktoré môže predávajúci uplatniť individuálne pre konkrétneho zákazníka napríklad znížením poštovného alebo jeho úplnom zrušení v prípade osobného odberu tovaru kupujúcim u predávajúceho.
5 Cena poštovného a balného
a) Zásielka v hodnote do 80€:
Listová poistená zásielka na dobierku Cena: 3,80 EUR
|
Balíková poistená preprava | Cena: 6,00 EUR
|
b) Zásielka v hodnote tovaru nad 80 EUR
Poštovné bez dobierky ZDARMA | Cena: 0 EUR
- Platí pre doručenie na celom území Slovenskej republiky
Výhradné právo predávajúceho na zmenu voľby dopravy
- Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť voľbu dopravy kupujúceho v objednávke pri prekročení povolených limitov expedovanej zásielky za adekvátny variant dopravy.
- Nesprávna voľba dopravy bude po prijatí objednávky automaticky upravená.
Tovar v zásielke je potrebné zasielať v pôvodnom tvare, nekrčiť, nerolovať, aby nedošlo k jeho poškodeniu. O zmene dopravy a dôvodoch zmeny predávajúci informuje kupujúceho.
6 Termín dodania tovaru
1. Tovar dostupný skladom je expedovaný bez odkladu obvykle v nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky najneskôr do 5 pracovných dni (rozhodujúci čas je vytvorenie objednávky do 12:00h v prípade bezhotovostnej platby deň nadobudnutia tejto platby).
2. Tovar s dostupnosťou na vyžiadanie je po prijatí objednávky objednaný u dodávateľa. Termín dodania je závislý od skladových zásob dodávateľov. Zákazník je informovaný v lehote 7 dní o aktuálnej skladovej dostupnosti tovaru.
3. Tovar na objednávku je expedovaný individuálne podľa bližšie určených podmienok konkrétneho produktu alebo služby (napr. kozmetické série jednotlivých produktov).
Zákonom stanovený termín dodania tovaru je maximálne tridsať dní od prijatia platnej objednávky.
Bližšie informácie o lehote dopravy upravuje tretia strana (prepravca) na svojich webových stránkach http://www.posta.sk.
7 Dodacie podmienky
Objednaný tovar je zasielaný poštou. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Popis alebo návod na použitie k produktu vytvára výrobca, alebo distribútor a je bežnou súčasťou tovaru.
8 Platobné metódy
Objednaný tovar je možné zaplatiť v hotovosti pri dodaní zásielky v prípade dobierky poštovým kuriérom alebo v hotovosti na pošte. V prípade platby vopred bankovým prevodom je potrebné uhradiť celú čiastku na základe vygenerovanej objednávky formou IBANU, ktorý je súčasťou objednávky a je zaslaná na email kupujúceho spolu s ďalšími údajmi potrebnými na identifikáciu a správne priradenie platby k objednávke.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcii, ktoré im banka s odoslanou transakciou ukáže a poskytne iba obmedzene za účelom jej realizácie.
Uzatvorením kúpnej zmluvy dáva kupujúci predávajúcemu súhlas so spracovaním svojich kontaktných údajov a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré kupujúci uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre našu potrebu a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovateľa platieb.
9 Záručné podmienky a záručná doba
1. Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Vystavená faktúra slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň, ktorý je uvedený ako dátum vystavenia faktúry.
2. Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka.
3. Záruku si je možné uplatniť na e-mailovej adrese kozmetikaeuro@gmail.com v prípade že pri údržbe a používaní tovaru sa kupujúci riadil ošetrovacími symbolmi výrobku, či návodom na použitie tovaru.
4. Záručné podmienky ako aj záručná doba sú bližšie upravené reklamačným poriadkom
10 Zrušenie resp. storno objednávky
1. Storno objednávky je možné dovtedy, kým sa objednávka nachádza v stave "prijatá". Takéto storno objednávky je akceptované bez udania dôvodu a bez akejkoľvek zmluvnej pokuty.
2. Ďalšie nasledujúce zmeny v stavoch objednávky sú už spojené s nákladmi predávajúceho a storno objednávky v tomto momente môže byť realizované iba po vzájomnej dohode kupujúceho a predávajúceho. Náklady spojené s doterajším vybavovaním takto stornovanej objednávky si predávajúci môže uplatniť voči kupujúcemu. Kupujúci týmto súhlasí že v prípade takéhoto storna si predávajúci vyhradzuje právo fakturovať kupujúcemu manipulačný poplatok ako „Manipulačný poplatok za oneskorené storno“.
11 Postup pri reklamácii a doba vybavenia reklamácie
Postup pri reklamácií a dobu vybavenia reklamácie sú bližšie upravené reklamačným poriadkom.
12 Ochrana osobných údajov
1. Poskytnutie osobných údajov kupujúcim je dobrovoľné. V procese zadávania objednávky dávate súhlas so spracovaním osobných údajov. Údaje spracovávame v zmysle vybavenia Vašej objednávky ako existencia Vašej registrácie v našom systéme. Spracovanie údajov prebieha v súlade so zákonom o osobných údajoch.
2. Kupujúci má právo kedykoľvek písomne tento súhlas odvolať. Pokiaľ tak urobí počas priebehu vybavovania jeho objednávky, tak odvolanie začne platiť až po vybavení aktuálnej objednávky. Registrácia kupujúceho v systéme predávajúceho bude v takom prípade zrušená, nakoľko predávajúci nemôžeme držať údaje kupujúceho bez jeho súhlasu.
3. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje údaje v rozsahu podľa odseku 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky.
4. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje údaje v rozsahu podľa odseku 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky.
5. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.
6. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
7. Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, ihneď po prihlásení.
8. „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
13 Odstúpenie od zmluvy
1. Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodov v zákonnej lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom alebo ním určenou treťou osobou s výnimkou dopravcu. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte predávajúceho svojím jednoznačným vyhlásením.
1.1. Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu kozmetikaeuro@gmail.com oznámením a zaslaním, že žiadate o odstúpenie od zmluvy v rámci 30 dňovej zákonnej lehoty s uvedením:
- čísla faktúry/objednávky, dátumu nákupu, druhu tovaru a Vašim
- číslom účtu pre vrátenie dohodnutej ceny za tovar
- zašlite ho najlepšie ihneď (max. do 30 pracovných dní) na adresu: Eurokozmetika s.r.o v likvidácii., Komenského 461/10, 089 01 Svidník. (dátum odoslania musí byť v rámci lehoty 30 dní)
- v rámci tejto 30 dňovej lehoty dôvod vrátenia tovaru zo zákona uvádzať nemusíte
1.2. Ďalej zabezpečte aby:
- tovar musí byť v pôvodnom, nepoškodenom obale
- tovar nesmie byť použitý
- tovar nesmie byť poškodený
- tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atd.)
1.3. Poslanie tovaru späť do Eurokozmetika.sk
- k tovaru priložte vyplnený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, v ktorom uvediete všetky potrebné údaje na vybavenie odstúpenia od zmluvy (môžete vytlačiť kópiu vyššie spomínaného emailu).
- priložte kópiu dokladu o kúpe (faktúru), originál si ponechajte, tento zo zákona patrí Vám ako zákazníkovi
- tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie na ceste k nám (zásielky s poškodením balením nepreberieme)
- tovar môžete poslať späť kuriérom alebo poštou bez dobierky. (Dobierky nepreberáme.). Finančné vysporiadanie sa realizuje spravidla bankovým prevodom.
2. V prípade splnenia zákonných a vyššie stanovených podmienok Vám po preskúmaní právoplatnosti budú vrátené všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám na účet, ktorý ste uviedli v emaily a dokumente priloženom k tovaru v lehote najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia Vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
3. Ak ste si zvolili iný druh doručenia ako je bežný najlacnejší spôsob dopravy, bude Vám vrátená iba základná čiastka bez dodatočných zvýšených nákladov na dopravu.
4. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho jeho zaslanie späť podľa toho, čo nastane skôr.
5. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
6. Nárok na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na objednanú službu vyšívania košieľok na krst. Podľa §7, ods.6, písmeno c) Zb. zákonov 102/2014 spadá táto služba pod predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.
7. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, nebudeme žiaľ, môcť akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť k nemu.
14 Alternatívne riešenie sporu
V zmysle novej právnej úpravy, podľa zákona 391/2015 Z.z. má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na kozmetikaeuro@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, akým bola zo strany predávajúceho vybavená jeho reklamácia alebo ak sa domnieva, že predávajúci inak porušil jeho práva. Pokiaľ predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietnutím, alebo na takúto žiadosť nereaguje do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu. Podľa zákona 391/2015 Z.z. sú subjektmi na alternatívne riešenia sporov (subjekt ARS) orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
2. Spotrebiteľ je oprávnený podať sťažnosť aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov RSO: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
3. Tento spôsob riešenia sporov je oprávnená využiť len spotrebiteľ, ktorým sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Právo na podanie návrhu nemá predávajúci.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Netýka sa sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, avšak maximálne do výšky 5 EUR vrátane DPH.
15 Záverečné ustanovenia
1. Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Predávajúci ani kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo na využitie kontaktných údajov kupujúceho pre prípad doplnenia a kompletizácií údajov potrebných k zadaniu a vybaveniu objednávky podľa odseku 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky.
3. Predávajúci si vyhradzuje právo na dodatočnú úpravu ceny objednaného tovaru (Predávajúci teda negarantuje cenu tovaru, ktorá je uvedená na internetovej stránke prevádzkovateľa v čase uskutočnenia objednávky, nakoľko je táto závislá od zmeny dodávateľských cien predmetného tovaru). Na takúto zmenu je kupujúci upozornený vo fáze vybavovania objednávky telefonicky alebo emailom a v procese vybavovania objednávky sa pokračuje v takom prípade iba so súhlasom kupujúceho so zmenou ceny. Pokiaľ sa kupujúci rozhodne neakceptovať zmenu cien tovarov v jeho objednávke, môže danú objednávku stornovať. Storno takejto objednávky môže byť vykonané aj zo strany predávajúceho.
16 INFORMAČNÁ DOLOŽKA podľa GDPR:
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV Spoločnosť spracúva Vaše osobné údaje, nutné pre riadny výkon svojej činnosti (ďalej ako „Osobné údaje“). Vaše Osobné údaje Spoločnosť spracúva iba pre nižšie uvedené účely a na základe uvedených právnych základov:
- plnenie zmluvy
- plnenie zákonných povinností Osobné údaje budú Spoločnosťou poskytnuté týmto tretím osobám: • externý účtovník • osobám poskytujúcim služby spojené s distribúciou tovaru, ako zamestnanci Pošta a.s., IT prevádzkovateľovi stránok FastCentrik.sk.
- Realizátorovi ePlatieb ComGate Payments a.s.
Osobné údaje nebudú poskytnuté tretím osobám z krajín mimo EU a EHP. Osobné údaje budú Spoločnosťou spracovávané po dobu trvania Zmluvy, alebo po dobu nevyhnutnú k naplneniu archivačných povinností Spoločnosti podľa platných právnych predpisov najviac však 3 roky od jej ukončenia.
V súlade s predpismi pre ochranu osobných údajov máte tieto práva:
PRÁVO NA PRÍSTUP k Osobným údajom v Spoločnosti, čo znamená, že si môžete kedykoľvek požiadať o potvrdenie Spoločnosti, či Osobné údaje, ktoré sa Vás týkajú, sú či nie sú spracované, a pokiaľ sú, tak za akým účelom, v akom rozsahu, komu sú sprístupnené, ako dlho budú spracované, či máte právo na opravu, výmaz, obmedzenie spracovanie či vzniesť námietku, pokiaľ Osobné údaje boli získane, a či dochádza na základe spracovania Osobných údajov k automatickému rozhodovaniu, vrátane prípadného profilovania.. Tak isto máte právo získať kópiu Vašich osobných údajov, pričom prvé poskytnutie je bezplatné, za ďalšie poskytnutia môže Spoločnosť požadovať primeranú úhradu administratívnych nákladov.
PRÁVO NA OPRAVU Osobných údajov, čo znamená, že môžete požiadať Spoločnosť o opravu či doplnenie Osobných údajov, pokiaľ by boli nepresné či neúplné.
PRÁVO NA VYMAZANIE Osobných údajov, čo znamená, že Spoločnosť musí vymazať Vaše Osobné údaje pokiaľ už nie sú potrebné pre účely, pre ktoré boli zhromaždené alebo inak spracované, odvoláte súhlas a neexistuje žiadny ďalší dôvod pre spracovanie, vzneste námietky proti spracovaniu ak neexistujú žiadne prevažujúce oprávnené dôvody pre spracovanie, spracovanie je protiprávne alebo to ukladá zákonná povinnosť.
PRÁVO NA OBMEDZENIE spracovanie Osobných údajov, čo znamená, že pokiaľ sa nevyriešia sporné otázky ohľadom spracovania Vašich Osobných údajov, konkrétne pokiaľ (i) popierate presnosť Osobných údajov, (ii) spracovanie je protiprávne, ale namiesto výmazu Osobných údajov chcete ich spracovanie iba obmedziť, (iii) Spoločnosť už Osobné údaje nepotrebuje pre účely spracovania, ale Vy ano (iv) alebo pokiaľ Vami bola vznesená námietka proti spracovaniu Spoločnosť môže mať Osobné údaje iba uložené a Ďalšie spracovanie je podmienené Vaším súhlasom, prípadne tým, že tieto údaje sú potrebné z dôvodu určenia, výkonu alebo obhajoby právnych nárokov.
PRÁVO NA PRENOS údajov, čo znamená, že máte právo získať Vaše Osobné údaje, ktoré ste poskytli Spoločnosti so súhlasom ku spracovaniu alebo pre účely plnenia zmluvy, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte, a, keď je to technicky prevediteľné, máte právo, aby Spoločnosť tieto údaje posunula inému správcovi.
PRÁVO VZNIESŤ NÁMIETKU proti spravovaniu Osobných údajov, čo znamená, že môžete v Spoločnosti či DPO podať písomnú či elektronickú námietku proti spracovaniu svojich Osobných údajov, čím spôsobíte, že Spoločnosť Osobné údaje ďalej nespracúva, pokiaľ nepreukáže závažné oprávnené dôvody pre spracovanie, ktoré prevažujú nad Vašimi záujmami alebo právami a slobodami.
Všetky svoje práva, stanovené predchádzajúcimi odstavcami, môžete uplatniť v Spoločnosti buďto písomnou formou doporučeným listom, zaslaným na adresu jej sídla, či elektronickou formou na e-mailovú adresu kozmetikaeuro@gmail.com. Ďalej máte právo podať sťažnosť proti spracovaniu Osobných údajov na Úradu pre ochranu osobných údajov na adrese: www.uoou.sk. Poskytnutie osobných údajov je požadované z dôvodu, ktoré sú nevyhnutné pre plnenie záväzkov zo zmluvy, prípadne ich poskytnutie vyžaduje zákon. Dôsledkom neposkytnutia údajov môže byť neuzavretie zmluvy. Na základe spracovávaných Osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani k profilovaniu. V prípade, že bude Spoločnosť užívať osobné údaje k iným účelom, než na ktoré je stanovená v tejto informačnej doložke, bezodkladne poskytne Záujemcom informácie o tomto inom účele a ďalšie informácie uvedené v tejto doložke.